TELEPOLIS.PL » telekomunikacja jak na dłoni O nas Ulubione Reklama Kontakt
 
Doładuj telefon! Miejsce na Reklamę Tapety na Twój telefon
 

TELEFONYPROMOCJEWIADOMOŚCIARTYKUŁYTARYFYPLIKIROZRYWKAFORUMSKLEPY GPS
  Wszystkie » Orange » POP » Orange GO » Plus » Simplus » Era » TakTak » Heyah » Play » TP » Nokia » Motorola » Samsung » UKE » Więcej








   SZUKAJ





   TAPETY

więcej »


   MELODYJKI

więcej »


   WIADOMOŚCI

Nowe pakiety bezpieczeństwa neostrady tp

2008-09-05 20:39  Drukuj RSS

Od września klienci neostrady tp mogą korzystać z nowych, o połowę tańszych narzędzi chroniących ich komputery przed zagrożeniami płynącymi z Internetu. Do wyboru są trzy pakiety firmy McAfee, zapewniające m.in. ochronę przed spamem, wirusami i atakami hakerów, a także bardziej zaawansowane zabezpieczenia, takie jak nadzór rodzicielski czy ochrona domowej sieci komputerowej.

Pakiety McAfee kosztują odpowiednio 4 zł (standardowy), 6 zł (plus) lub 7 zł (max) miesięcznie, w zależności od poziomu ochrony, jaką zapewniają. Ponadto, w ramach promocji "bezpieczna neostrada", wszyscy klienci, którzy do 31 marca 2009 zamówią neostradę lub przedłużą umowę, otrzymają bezpłatnie jeden z pakietów McAfee. Podpisując umowę na 12, 24 lub 36 miesięcy, przez cały okres jej trwania będą mogli korzystać odpowiednio z pakietów: standardowego, plus lub max.

Pakiet standardowy - chroni komputer użytkownika przed wirusami, spamem i oszustami komputerowymi. Sprawia, że komputer jest niewidoczny dla hakerów, dzięki czemu znacząco utrudnia możliwość włamania.

Pakiet plus - dodatkowo zabezpiecza komputer zaporą sieciową (firewall), zapewnia ochronę komunikatorów, danych w komputerze i oferuje funkcję nadzoru rodzicielskiego, czyli kontrolę zawartości odwiedzanych stron i blokadę tych, które zawierają treści nieodpowiednie dla nieletnich.

Pakiet max - sprawdza ponadto linki w e-mailach i linki wysyłane za pośrednictwem komunikatorów, blokuje dostęp do niebezpiecznych stron, a ponadto chroni komputery podczas komunikacji wewnątrz sieci domowej.

Pakiety McAfee zastępują narzędzia firmy Panda, które TP oferowała klientom neostrady dotychczas w ramach usługi e-bezpieczeństwo. (sirmark)

 
źródło: TPDodaj do:


   OCEŃ WIADOMOŚĆ

Liczba głosów: 23
Średnia punktowa: 4.09


   OSTATNIE OPINIE

24. ~ni 2008-09-07 10:13  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie, są klienci którym nie odpowiada już wpisywanie loginu i hasła do połączenia. Są to dla nich dodatkowe utrudnienia które tp nie wiedzieć czemu narzuca. Zdarzają się przypadki, że sama konieczność instalacji sterowników do modemu USB jest niezrozumiałą złośliwością ze strony tp. Świadomość społeczeństwa jest niestety niska. Ale co tu się dziwić, jeśli często zdarzają się informatycy uczący w szkołach, którzy nie rozumieją gdy się pyta o to, czy ping dochodzi do lokalnej bramy. Oczywiście masz rację co do konieczności zabezpieczeń. Jednak może lepiej byłoby zainwestować najpierw w edukację chociaż na poziomie szkół średnich, a nie czepiać się tp? Sorry, ale o co Ci chodzi?

25. ~Gal 2008-09-07 10:24  77-253-5-182.adsl.inetia.pl
Rozumem, ze rownac trzeba w dol, a nie w gore? Rozumem, ze klienci, ktorzy chca bezpiecznej sieci maja sie dostosowac do tej garstki niedouczonych dla ktorych podlaczenie myszki stanowi wyzwanie? To klasyczna logika TPSA, dlatego tez sytuacja tego przedsiebiorstwa jest jaka jest.

26. ~nijel 2008-09-07 10:37  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Równać trzeba oczywiście w górę, stąd zabezpieczenia WEP i programy antywirusowe oferowane dla klientów. Chociaż sam uważam, że telekomunikacja, informatyka, medycyna i edukacja to jednak oddzielne dziedziny. Dlatego np. tp nie skupia się na zmuszaniu klientów pod jakim kątem mają patrzeć na monitor.

27. ~nijel 2008-09-07 10:39  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie oferują im też biurek i foteli które zaoferują optymalny stan zdrowia. Może kiedyś przyjdzie na to czas jako dodatkowe usługi, ale jeszcze nie teraz.

28. ~ni 2008-09-07 10:53  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale to nie jest dobry pomysł. Wtedy pewnie pojawią się zarzuty, że biurka i krzesła są nie odpowiednio zabezpieczone. Klient może np. spaść i złamać sobie kręgosłup. W końcu dojdziemy do tego, że klient ma siedzieć w klatce, a pracownik tp uważnie go obserwować podczas korzystania z internetu. Najważniejsze, aby nic mu się nie stało. Robię sobie jaja, ale naprawdę przeginacie pałę:/

29. ~Chrome_TP 2008-09-07 10:58  212.160.172.70
Galu dość wyraźnie i to kilkukrotnie podkreślałem że jeśli którakolwiek z w/w jest dla danego klienta nie wystarczająca zawsze istnieje alternatywa wyboru innego softu i routerów. Jakby na to nie popatrzeć TP mogłaby po prostu nie oferować tego typu pakietów (bo po co itp) ale wtedy narzekalibyście, że nic takiego nie oferuje zatem tak źle i tak nie dobrze :P Ponadto no sory ale czego ty się spodziewasz ? że za 4zł/mc zainstalują ci oprogramowanie z pentagonu ? :P bądź Galu realistą :> jakby nie patrzeć oferta nie jest obowiązkowa i zdecydowanie NIE jest kierowana do osób wymagających naprawdę najwyższych standardów -> bo to jest bardzo wąski rynek usług i softu specjalistycznego(jak wszędzie). a śmiem wątpić czy znalazłaby się duża rzesza klientów gotowych np bulić 200+ zł bo gdyby tak było to każdy by taki soft już miał i nie byłoby tyle kompów zombie :>

30. ~n 2008-09-07 11:27  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Właśnie, ciekawe jaka będzie odpowiedz. Czy przyznają rację, czy w ogóle nie będzie odezwu, czy też zaczną polemizować. Zobaczymy, różnie to bywa.

31. ~Gal 2008-09-07 13:42  77-253-5-182.adsl.inetia.pl
Chrome_TP - a ja dosc wyraznie podkreslilem, ze oferowanie niezorientowanym osobom sprzetu skonfigurowanego tak, ze praktycznie kazdy moze pocztac prywatne dokumenty uzytkownikow to kpina. Twierdzenie, ze oferta jest dla laikow ktorzy i tak nie maja nic na swoich dyskach twardych, wiec po co im zabezpieczenia, to dla mnie lekka paranoja, rowna sytuacji sprzedawania mieszkan bez drzwi, bo i tak przeciez nikt w domu nie trzyma Mona Lisy. Nie rozumem czemu probujesz zaprzeczyc znanemu faktowi: konfiguracja domysla Liveboxow jest fatalna, poniewaz sprzet jest najgorszy z mozliwych - te pseudoroutery maja powazne problemy z obsluga WPA i tylko o to chodzi - niska cena, tych tandetnych urzadzen, a nie jakies bajki "bo WPK starczy kazdemu".

32. ~Chrome_TP 2008-09-07 14:16  212.160.172.70
Gal - jak widzę że w końcu odkryłeś sedno :P i masz rację w 100% tani sprzęt z tanim softem na który kazdego stać i zapewnia choćby podstawową ochronę - Ponownie widzę że mierzysz wszystkich swoją miarką widać nie jesteś w stanie pojąć że znacznej grupie ludzi po PROSTU nie jest potrzebne bunkrowanie kompa - jeśli masz takie wymagania to po prostu skorzystaj z innej ofery bo tak to jest z ofertami że są one kierowane od odbiorcy o konkretnej potrzebie jeśli ta ci nie pasuje to skorzystaj z innej to po prostu wybierz inną droższą która oferuje coś czego nie miała ta tańsza a jeśli dana firma takiej jaka by ci nie pasowała oferty nie ma to skorzystaj z innej może oni mają :) nasza oferta ma zapewnić podstawową ochronę abyś zupełnie gołego kompa nie miał zatem nie sensu patrzeć przeż pryzmat większych wymagań na ofertę która z założenia miała spełniać tylko te podstawowe ;)

33. ~Chrome_TP 2008-09-07 14:23  212.160.172.70
mhm sorki dość dużo literówek mi wpadło w poprzednim poście :P ale myślę iż przeciętny człowiek jest w stanie się połapać w tym co miałem na myśli :)

34. ~Klient_TP 2008-09-07 14:39  tor-exit.aof.su
Chrome_TP: Jest jeszcze jedno o czym być może nie wiesz. Jeśli włamywacz popełni przestępstwo przez przełamaną neostradę to jej właściciel ma małe szanse na udowodnienie swojej niewinności. WEP to dzisiaj zabezpieczenie o skuteczności kłódki zatrzaskowej, którą może otworzyć gwoździem odpowiednio przeszkolony przedszkolak. WPA z ustawionym odpowiednio silnym hasłem stanowi zabezpieczenie o skuteczności wystarczającej do wszystkich domowych zastosowań, oraz połowy SOHO. Co gorsze, po włamaniu nie zostają żadne ślady, a włamywacz może przebywać w odległości kilkuset metrów od celu. Przechwytywanie transmisji przez nasłuch jest całkowicie pasywne i również nie pozostawia żadnych śladów. Protokół WEP jest już tak skompromitowany że nikt specjalnie nie próbuje zamykać publicznych forów na których otwarcie dyskutuje się o jego przełamywaniu. To wszystko zmierza ku jak najszybszemu wycofaniu go z rynku, a TP mimo to ciągle wciska go ludziom. Ja nie jestem fanem super-zabezpieczeń, przeraża mnie tylko SKALA zjawiska i dlatego o tym piszę. Taka polityka stwarza wprost raj dla rozkwitu przestępstw popełnionych z użyciem komputera. Na zakończenie chcę apelować do wszystkich czytających o natychmiastową zmianę metody szyfrowania swoich sieci bezprzewodowych z WEP na WPA i ustawienie możliwie długiego hasła składającego się z minimum 13 losowych znaków i cyfr.

35. ~Chrome_TP 2008-09-07 15:04  adab35.neoplus.adsl.tpnet.pl
To bardziej jak oczywiste że każdą blokadę da się przełamać to tylko kwestia czasu, środków , determinacji a i nie rzadko naiwności/głupoty użytkownika - jest to niezaprzeczalne i jak najbardziej pod tym kątem cię popieram :) Co do skutków takich włamów to też raczej oczywiste i komentować raczej nie trzeba. co do lb to weź pod uwagę iż ten router jakby nie patrzeć wyprodukowano dawno i ma on swoje ograniczenia nikt z w/w mówców nie pofatygował się i nie wspomniał o tym że co jakiś czas są automatycznie dodawane łatki co jest dużym plusem bo dzieje się całkowicie bez ingerencji użytkownika końcowego fakt zdarzają się bugi i co poniektórre routery później trzeba wymienić na nowe za free ale cóż bywa :P Lb ma też WPA ale jak go wypuszczono było niestabilne i wieszało router teraz jest lepiej. Nimeniej doczego zmierzam to wskazanie że jest tu zależność odwrotnie proporcjonalna im lepiej zabezpieczona sieć tym mniej user friendly i vice wersa a TP zależy na tym aby mieć jak największą penetrację rynku swoimi usługami. czyli po prostu produkt musi być tani, w miarę niezawodny, i jak najmniej skomplikowany obsłudze by nie zniechęcać klienta. Ba wiem doskonale że można pod tym kątem jeszcze nieco zrobić ale ma to też swoje ograniczenia nie do czasem nie do przeskoczenia. dla tych co wiecznie na lb narzekają może poprawi sytuację wypuszczenie lb2 ale to nie wiadomo kiedy jeszcze nastąpi .

36. ~nij 2008-09-07 15:20  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hmmm, to musi być jakiś większy spisek, bo większość developerów oferuje zwykłe drzwi ze standardowymi zamkami, zamiast np gerdy. Co do ISP jest podobnie. Ci z BSA najczęściej piszą, że wystarcza zwykły modem od TP (bez firewalla). Włamanie na komputer i wykorzystanie go jako zombie również jest banalnie proste i najczęściej nie zostanie nigdzie zapisane. Oddzielamy sprawy informatyczne od telekomunikacji, czy zaczynamy jechać innym operatorom? Od razu zaznaczam, że moim zdaniem to bez sensu.

37. ~nij 2008-09-07 16:08  clu237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poza tym, wystarczy spojrzeć jakie marudzenie wywołało zablokowanie paru portów w neo. Ograniczało to tylko możliwość działania wirusów i spyware. Skutkiem ubocznym było uniemożliwienie działania zdalnych dysków i drukarek. Marudzenia nie zdławiła możliwość wprowadzenia kilku znaków przed loginem: "bez_ochrony". Chłopaki przeginacie, jakkolwiek by nie było i tak dla was będzie źle.

38. wlo 2008-09-08 07:44  ate150.neoplus.adsl.tpnet.pl
~Klient TP - ja tego nie potrafę ;-) zresztą jeśli nawet - po co mi to? to jedno - drugie... naprawdę trzymacie na domowych komputerach takie tajemnice, ze ktoś (kto?) ryzykowałby włamanie?

39. ~Gal 2008-09-08 08:25  hff170.internetdsl.tpnet.pl
Chrome_TP - "nie jesteś w stanie pojąć że znacznej grupie ludzi po PROSTU nie jest potrzebne bunkrowanie kompa" - argument nie do pobicia. Powiedz to tym, ktorym ktos wyciagnie dane - powiedz im to prosto w oczy.

40. ~Gal 2008-09-08 08:28  hff170.internetdsl.tpnet.pl
nij - "bo większość developerów oferuje zwykłe drzwi ze standardowymi zamkami, zamiast np gerdy" - chyba spoldzielni mieszkaniowych. Developerzy oferuja wlasnie najczesciej Gerde i lepsze zamki. Spytam dla zasady, choc odpowiedzznam: kupowales kiedykolwiek mieszkanie?

41. ~Chrome_TP 2008-09-08 22:34  aebr71.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja jeszcze nie ale moja siostra z mężem tak ok 3 miechy temu i o dziwo mieli wmontowany normalny zamek -> lepszy to sobie sami wstawili razem z innymi drzwiami. I dasz wiarę że kupili mieszkanie w świeżo zbudowanym bloku w Wawie a nie gdzieś na prowincji ?

42. ~Chrome_TP 2008-09-08 22:39  aebr71.neoplus.adsl.tpnet.pl
i btw deweloper jeszcze chciał ich wycyckać całkiem z umowy kupna mieszkania bo papiery podpisali przy niższej cenie za m2 a jakiś miech później dość gwałtownie podskoczyła cena metrażu na terenie wawy ...

43. ~Gal 2008-09-09 12:22  hff170.internetdsl.tpnet.pl
Chrome_TP - zaskakujace. Developerzy to niestety, mowiac potocze, sitwa. Sa lepsi, sa gorsi ale wszyscy (podkresle: WSZYSCY) z ktorymi mialem do czynienia, lub o ktorych slyszalem dzialali na granicy lub poza granicami prawa.

Zobacz wszystkie opinie (43)

 DODAJ SWOJĄ OPINIĘ

nick:     Zaloguj się    Rejestracja
host: 38.103.63.59

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów.



   TOP WIADOMOŚCI (opinie)

Play ma już 2 mln klientów? (149)

"Wielka wyprz" w Plusie (60)

Nokia N96 MINI (57)

Play nie poda Świątecznych statystyk (55)

Mobilna strona Plusa bezpłatna do odwołania (39)

Sylwestrowe statystyki Orange (37)

Ankiety w TELEPOLIS.PL (35)



   ANKIETA

Najgorętszy telefon 2008 roku
Apple iPhone 3G
Samsung SGH-i900 Omnia
HTC Touch Diamond i Touch Pro
Nokia E71
HTC T-Mobile G1
Samsung SGH-i8510 INNOV8
HTC Touch HD
BlackBerry 9000 Bold
Nokia 5800 XpressMusic (Tube)
Sony Ericsson Xperia X1
Inny telefon


Zobacz wynik | Opinie (42)
Archiwum Ankiet



   TOP GRY (zakupy)

więcej »


   TOP TELEFONY (głosy)

Sony-Ericsson K800i (33988)

Sony-Ericsson K750i (31623)

Sony-Ericsson K700i (23690)

Nokia N70 (20292)

Sony-Ericsson D750i (20277)

Nokia 6230i (16297)

Sony-Ericsson K550i (15060)


Telefony Nokia kupisz w sklepie internetowym mSklep.pl

   TOP TELEFONY (ocena)

Sony-Ericsson W610i (7,2825)

Nokia E62 (7,1671)

Sony-Ericsson K530i (7,1661)

Sony-Ericsson D750i (7,1655)

Sony-Ericsson W850i (7,1655)

Sony-Ericsson K630i (7,1654)

Sony-Ericsson W700i (7,1653)


Partnerzy TELEPOLIS.PL

  www.dobrakomorka.pl   msklep.pl

Łącze i administrację serwera zapewnia:
www.net.perfekt.pl
copyright © 2004-2009 TELEPOLIS.PL